groeipijnen bij je borsten

Algemeen

Moderator: Moderators

Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Morbide schreef:Succes. Ga je na je srs dan ook leren schrijven?
Haha is dat nodig dan? Anyway ik zit laatste tijd regelmatig op msn en ik ben gwn gewend om op internet zo te schrijven... ik neem aan de je mijn msn taal bedoelde ofzo? Is voor mij gewoon automatisme :P ik kan heus wel normaal schrijven, al betrap ik mezelf weleens op dit soort spellingsfoutjes in een werkstuk of project op school, haha.

Sorry als het storend is, ik wil er best op proberen te letten... als dat nodig is.
Morbide schreef:Ik ben 1.82 en tref eigenlijk iedere dag wel vrouwen die minstens zo groot zijn. Maar als het zonder al te veel moeite kon, dan leverde ik een paar centimeter in.
Tjah, zelf tref ik ook iedere dag wel andere meisjes / vrouwen die van mijn lengte zijn. Als ik het voor het kiezen had, was ik mss ook liever wat kleiner maar aan de andere kant is het wel leuk om zo lang te zijn. Jongens kijken nou eenmaal graag naar lange meisjes, alleen bouvakkers hebben er ook een handje van om lange meisjes na te gapen en te fluiten... ....iewll bouvakkers... :P

Krijg ook wel eens grappig opmerkingen van mensen op mijn lengte. Sta ik bijv in de rij bij de hema en zegt een man achter mij 'Goh meisje, jij ben wel lang zeg, je bent zelfs langer dan mij en dat zonder hakken!' (ik had gwn me sneakertjes aan :P)

Maar goed, voor de langere dames hier (en dat zijn er veel zo te lezen)... het heeft ook voordelen: je kunt overal makkelijk bij en in een menigte heb je altijd goed overzicht :)
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

hoi lieve Joy

Ik zit eigenlijk wel lekker in mijn vel, mn proporties zijn ook wel goed, tja we zijn aan de lange kant ik denk dat een beenverkorting (als zoiets al kan/bestaat) je verhoudingen echt in de soep zou gooien.

Frederique:

Ik weet niet wat te snel of langzaam is, wil wel het gevoel hebben dat mijn geest voorop loopt op mijn lichaam, dat je niet voor voldongen feiten staat. Voor mij gaat het wel iets te langzaam nu, dat wachten...Vergeleken met mijn verleden is een paar meiden die mij raar vinden niet zo n probleem, ik wil toch ook mijn plekje tussen de dames

Dus ben ik mezelf al als vrouw aan het neerzetten in de maatschappij. En mn eerste succesje vandaag aangesproken: 'kijkt u rustig rond dame'

Daartegenover staan wat embarassing moments :-)

uithuilen en opnieuw beginnen, kijken hoe het beter kan,

trouwens tof Laura dat je gewoon een leuke jeugd hebt zonder al het gedoe van al ouder zijn (inclusief testosteron schade), ben kleeeein beetje jaloers maar harstikke blij voor jou
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Dorine schreef:hoi lieve Joy

Ik zit eigenlijk wel lekker in mijn vel, mn proporties zijn ook wel goed, tja we zijn aan de lange kant ik denk dat een beenverkorting (als zoiets al kan/bestaat) je verhoudingen echt in de soep zou gooien.

Frederique:

Ik weet niet wat te snel of langzaam is, wil wel het gevoel hebben dat mijn geest voorop loopt op mijn lichaam, dat je niet voor voldongen feiten staat. Voor mij gaat het wel iets te langzaam nu, dat wachten...Vergeleken met mijn verleden is een paar meiden die mij raar vinden niet zo n probleem, ik wil toch ook mijn plekje tussen de dames

Dus ben ik mezelf al als vrouw aan het neerzetten in de maatschappij. En mn eerste succesje vandaag aangesproken: 'kijkt u rustig rond dame'

Daartegenover staan wat embarassing moments :-)

uithuilen en opnieuw beginnen, kijken hoe het beter kan,

trouwens tof Laura dat je gewoon een leuke jeugd hebt zonder al het gedoe van al ouder zijn (inclusief testosteron schade), ben kleeeein beetje jaloers maar harstikke blij voor jou
Tjah... ik ben er zelf ook blij om natuurlijk, al is mijn juegd ook niet altijd makkelijk gelopen. Ik kan mezelf niet voorstellen hoe het is om 30-40 jaar (of langer) als man te leven en dan pas te veranderen in een meisje (vrouw) terwijl ik al een gezinnetje heb ofzo...

Maar ik geloo fheel goed dat het dan moeilijker is om je plaatsje te vinden in de maatschappij en dat dat gewoon heel veel tijd nodig heeft, met vallen en opstaan.

Bij mij is het allemaal vrij snel gegaan met de sociale verandering en hormonen en voor de hormonen had ik alle lange haren en werd ik al vaak als meisje aangesproken enzo :)
Alleen mijn vader vind me nog wat jong voor een srs, hij ziet liever dat ik een paar jaartjes wacht... maar juist nu ik jong ben wil ik gwn verder met mijn leventje en helemaal als meisje.

Dorine, ik hoop dat je je plekje zal vinden en dat je nog veel meer van die leuke succesjes tegen komt binnenkort :)

Groetjes lauwtje
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Joy schreef:begrijp ik uit je relaas dat je het vu een lapje hebt voorgehouden omdat je weet dat men transgenders niet helpt?
Nee, het is juist omgekeerd. Ik ben volledig open geweest in de veronderstelling dat ze me niet zouden willen behandelen en tot mijn grote verbazing wilden ze dat toen ineens wel omdat ze het een volstrekt logisch verhaal vonden waarom ik de uitgangspunten heb die ik heb.

Zelf was ik er vanuit gegaan dat ik al de intake niet door zou komen, ik zou dan naar mijn VU-diabetes-internist een helder verhaal hebben waarom ik niet naar zijn VU-collega's van het VU-genderteam ging voor de hormonen.

Overigens denk ik wel dat het beter is om dit onderwerp in een andere thread te bespreken: met groeipijnen in borsten heeft het niets meer te maken...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

:roll: Ehm neeej niet echt meer,haha.
Maar ja daar hebben wel meer topics last van hier soms.

@ Frederique: ik dacht ook dat ze bij het Vu alleen mensen hielpen die de operatie wilden doen aan het einde van de behandeling. Dus alleen transseksuelen, maar dat is nu dus anders?

@anderen: wil iemand nog iets bij dragen aan waar dit topic over gaat :P..
namelijk groeipijnen in je borsten.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef:er waren merdere erbij die ook licht geschminkt waren.
Licht is in deze een understatement.
Mara schreef: Tis toch zooooo normaaaaaal geworden en sommige kerels kunnen dat best goed hebben hoor.....
Normaal wordt het nog niet echt gevonden, ze hebben man bijt hond gehaald met hun charmeoffensief. link Het begint ongeveer halverwege.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

laura_girl19 schreef: Sorry als het storend is, ik wil er best op proberen te letten... als dat nodig is.
Heel graag.
laura_girl19 schreef: Krijg ook wel eens grappig opmerkingen van mensen op mijn lengte. Sta ik bijv in de rij bij de hema en zegt een man achter mij 'Goh meisje, jij ben wel lang zeg, je bent zelfs langer dan mij en dat zonder hakken!' (ik had gwn me sneakertjes aan :P)
=) Klinkt bekend. Het vervelende is wel dat het soms ook aanleiding geeft tot twijfel en als je dan pech hebt, begint het hele vervelende riedeltje aan vragen weer van voren af aan. Ben jij een echte vrouw? Blablabla...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Patricia1979 schreef: Ik zit op een kleine A-cup na 5 maand hormonen.
Als het uiteindelijk een ruime B-cup wordt (wat ik hoop), dan laat ik geen BVG uitvoeren. 1 operatie is me meer dan genoeg :D
Je moet kijken naar wat je moeder heeft is me wel eens verteld. Ga er dan maar van uit dat je daar een cupmaat onder blijft. SRS en BVG kan in 1 keer. Alleen moet je de BVG tegenwoordig wel zelf betalen. Mij heeft het €3.500 gekost. Dat was het meer dan waard.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Petra schreef :

Je moet kijken naar wat je moeder heeft is me wel eens verteld. Ga er dan maar van uit dat je daar een cupmaat onder blijft. SRS en BVG kan in 1 keer. Alleen moet je de BVG tegenwoordig wel zelf betalen. Mij heeft het €3.500 gekost. Dat was het meer dan waard.

Ho is dat zo in Nederland.
Voorlopig moeten we dat in België nog niet zelf betalen, al is het wel een heel gedoe hoor.
Een massa papieren.
Voor mijn SRS en BVG (gedaan in 2 operaties) zit ik nu op een totale kost van 600 Euro. (Maar mogelijk komt er nog een kleine factuur voor de BVG, dat is nog hangende denk ik)

Ik moet wel zeggen dat er slechts een deel werd betaald door de 'gewone' ziekteverzekering. Een heel stuk werd dus gedragen door de DKV groepsverzekering die ik via mijn werkgever heb.
Dus een groepsverzekering kan wel heel nuttig zijn als transseksueel.

Groeten

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Patricia schreef :

Nou ik heb het IRL bij 2 transjes gezien die borstvergroting. Ik vindt het niet mooi. Het zijn net keiharde ronde tennisballen. En dat was niet alleen in het begin dat ze zo strak staan. Nu nog. Ik zou het alleen maar doen als het echt noodzakelijk is.

En bij bio's vindt ik het evengoed ook niet mooi lijken.

Dat klopt wel. Maar nu 4 maand na mijn borstvergroting is het toch al een stuk beter geworden.
De rechterborst is eigenlijk al helemaal soepel geworden.
De linkerborst is nog altijd een beetje hard.
Het is te doen, al is het ver van perfect ..... nu ik ben een vrouw van 37 .... ik weet niet hoeveel bio-vrouwen echt tevreden zijn over hun natuurlijke borsten op die leeftijd.
Het aantal borstvergrotingen en borstliften is toch enorm tegenwoordig.

Ik had zelf een A-cup via de hormonen en nu heb ik uiteindelijk een volle C-cup.
Ik vind ze nog altijd redelijk groot , al zeggen mijn vriendinnen dat het echt wel mag en kan voor iemand van 1m76.
Mannen lijken mijn borsten wel heel leuk te vinden ..... nooit gedacht dat mannen zo een obsessie hadden voor borsten .... ik ben dus wel nooit een 'echte' man geweest vroeger.

Groeten,

Melina
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Patricia1979 schreef:De dochter (bio) van de vrouw die mijn nagels altijd doet is 22 en heeft cup F. Die heeft daar zoveel last van, dat ze nu een borstverkleining krijgt. :D
Is dat grappig? Je zult het maar hebben...
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Patricia1979 schreef:Ik vindt het niet mooi. Het zijn net keiharde ronde tennisballen.
Zitten er dan niet gewoon te grote implantaten in? De mijne zijn absoluut niet hard. Voor de techneuten, ik heb 2x 210cc.
lief dinnetje
Eredivisie

Petra schreef :

Voor de techneuten, ik heb 2x 210cc.

Hmm ..... ik heb 2 keer 300cc gekregen en dat is eigenlijk wat veel vind ik zelf.
Waarschijnlijk was 250cc wel voldoende geweest.
Maar ja, voor de één is het dan te groot en voor de ander is het dan te klein.
Een C-cup is nog net te doen ....

Groeten,

Melina
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

melina_r schreef: Hmm ..... ik heb 2 keer 300cc gekregen en dat is eigenlijk wat veel vind ik zelf.
Waarschijnlijk was 250cc wel voldoende geweest.
Maar ja, voor de één is het dan te groot en voor de ander is het dan te klein.
Een C-cup is nog net te doen ....
Heb je van tevoren niet gepast dan? Een C cup is bij mijn weten bovengemiddeld, dus dat is hardstikke mooi toch? Ik heb 75B, of 70C. Het is leuk toveren met bh-maten. ;)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Patricia1979 schreef: Ik vindt het ook zo raar (moeilijk uit te leggen) dat die tepels hoog staan. Dat is bij natuurlijke borsten bij een gewone vrouw ook niet zo. Daar hangen die tepels wel een klein beetje naar beneden bedoel ik. En nee, ik heb het niet over echte hangborsten hier. Maar normaal gezien hangen die tepels wel een beetje naar beneden. En dat zag ik bij die kunstborsten dus niet.
Ah, maar dat is nog niet zo als ze nog in de puberteit zitten en de borsten net nieuw zijn. Het is een bekend probleem inderdaad bij implantaten. Erg afhankelijk van het vakmanschap van de chirurg volgens mij.
Plaats reactie