Haha is dat nodig dan? Anyway ik zit laatste tijd regelmatig op msn en ik ben gwn gewend om op internet zo te schrijven... ik neem aan de je mijn msn taal bedoelde ofzo? Is voor mij gewoon automatisme ik kan heus wel normaal schrijven, al betrap ik mezelf weleens op dit soort spellingsfoutjes in een werkstuk of project op school, haha.Morbide schreef:Succes. Ga je na je srs dan ook leren schrijven?
Sorry als het storend is, ik wil er best op proberen te letten... als dat nodig is.
Tjah, zelf tref ik ook iedere dag wel andere meisjes / vrouwen die van mijn lengte zijn. Als ik het voor het kiezen had, was ik mss ook liever wat kleiner maar aan de andere kant is het wel leuk om zo lang te zijn. Jongens kijken nou eenmaal graag naar lange meisjes, alleen bouvakkers hebben er ook een handje van om lange meisjes na te gapen en te fluiten... ....iewll bouvakkers...Morbide schreef:Ik ben 1.82 en tref eigenlijk iedere dag wel vrouwen die minstens zo groot zijn. Maar als het zonder al te veel moeite kon, dan leverde ik een paar centimeter in.
Krijg ook wel eens grappig opmerkingen van mensen op mijn lengte. Sta ik bijv in de rij bij de hema en zegt een man achter mij 'Goh meisje, jij ben wel lang zeg, je bent zelfs langer dan mij en dat zonder hakken!' (ik had gwn me sneakertjes aan )
Maar goed, voor de langere dames hier (en dat zijn er veel zo te lezen)... het heeft ook voordelen: je kunt overal makkelijk bij en in een menigte heb je altijd goed overzicht