Hoi hoi,
mila schreef:<ben jij op jouw manier ook behoorlijk jezelf, toch?>
Dat klopt, maar mijn berichtjes zijn wel degelijk ergens op gebaseerd; ik leef als vrouw namelijk.
Mila.
oh, en mijn berichtjes zijn gebaseerd op iets anders, is dat wat je zegt? Zoals ik als eens eerder heb geschreven leef ik mijn leven als mens: noch man, noch vrouw maar er ergens tussen in, aan de vrouwelijke kant. Mijn leven is een bepaald en voortgaand proces en ik weet (gelukkig) niet waar dat uitkomt. Ik baseer mijn mening op m'n mens-zijn en op de dingen die ik zie in de samenleving.
De samenleving waarin ik me beweeg bevat net zoveel agressie en domheid als iedere andere samenleving in dit land/Europa, maar ik benader dit op mijn manier, en tot op dit moment schijnt dat heel behoorlijk te werken. Mijn dorpsgenoten zien mij als "ouwe homo, ouwe lesbienne en vrouw (verwarrend toch?
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
), ze kunnen mij niet plaatsen, maar ze zijn zo langzamerhand wel aan me gewend. Overigens heb ik buitenshuis net zo'n mening als hier op het forum. Ik ben vooral mens en ik wens als zodanig behandeld te worden. Overigens, jij werkt toch in de zorg? Als ik goed geïnformeerd ben, is één van de eerste zaken die in de opleiding besproken wordt het feit dat ieder mens
recht heeft op zorg, ongeacht huidskleur, geloof of sexuele geaardheid: het gelijkwaardigheidsbeginsel dus. Nou, dat heb ik toevallig ook hoog in't vaandel, maar dat zal je vast wel opgevallen zijn.
Groetjes en liefs,
Babette.