hahamila schreef:<
Zeg, mevrouw koopt haar vazen zeker bij de Blokker? Dat mooie witte porcelein?
Of course darling, tres chique! Ik had hele dure antieke vazen...maar ja logopedie oefeningen he
Moderator: Moderators
Het zou dan wel weer ' heterosexueel' zijn, wel een hoop werk terwijl het veel simpler kan . mmm en ik denk dat de meeste mannen toch liever hun zaakje niet willen missen, althans dat is mijn ervaring.En impliciet dus de post op ts die op mannen valt als de tot in het extreme doorgeschoten homo
neej dat doe ik ook niet hoor...Mila is heel anders ......maar als je het tegen Mila zegt waarom zou het voor mij dan niet opgaan (als zijnde homo)...Dorine schreef: Volgens mij heb ik jou daarmee niet aangesproken Mina zoveel hoef je je volgens mij niet met Mila te identificeren?
maar als je het tegen Mila zegt waarom zou het voor mij dan niet opgaan (als zijnde homo)...
'k Snap niet wat je bedoelt met "grondrechten en zo": volgens mij kijkt niemand naar die m/v in een paspoort (m.u.v. de transseksueel voor wie die m/v uitermate storend is). Wat mij betreft schaffen we die m/v in een paspoort gister nog af...Dorine schreef:' met een V in je paspoort ben je nog geen vrouw' daarmee doet ze in 1 zinnetje een heel leven + proces af als een waanidee, nog los van het feit dat je dus WEL officieel vrouw bent dan (grondrechten en zo)
wat ik bedoel dat als de wet je als vrouw beschouwt niemand het recht heeft dat in twijfel te trekken. Je gaat toch ook niet een rapport van een gynacoloog opvragen? Net zomin als iemands transexuele verleden'k Snap niet wat je bedoelt met "grondrechten en zo": volgens mij kijkt niemand naar die m/v in een paspoort (m.u.v. de transseksueel voor wie die m/v uitermate storend is). Wat mij betreft schaffen we die m/v in een paspoort gister nog af...
Het is een combinatie van factoren als je het mij vraagt. Een "rené" kan mannelijk zijn of vrouwelijk. Zo zou dus met alleen identificatie op naam, iedere willekeurige René gebruik kunnen maken van hetzelfde paspoort. Kortom mevrouw rené, die 1.76m lang/kort is en lijkt op de foto, is eigenaresse van het paspoort. Iedere andere René niet.Frederique_ schreef:Een paspoort is om je te identificeren. Naam identificeert je. Maar kijk op dit forum: identificeert geslacht? Identificeert geboortedatum? Identificeert geboorteplaats? Relevantie ontgaat mij.
Hoe zat dat ook alweer, toen ze n.a.v. een trans bij de Olympische Spelen de DNA test invoerden en er opeens een aantal vrouwen met een intersekse-aandoening bleken rond te open, die op grond van hun chromosomen opeens gediskwlificeerd werden?melina_r schreef: Niet echt, want de hoeveelheid testosteron kunnen er niet aflezen en dus zouden ze voor de koers bij iedereen een test moeten afnemen.
Dat is niet evident en kost ook veel meer dan een kaartje met een M of een V op.