Passabel of aantrekkelijk?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Dus wat kies je, P-factor of X-factor?

Doe mij maar P-factor, ik wil als vrouw opgaan in de massa. Aan mijn lijf geen polonaise!
25
61%
X-factor! Die aandacht maakt mij vrouw, de unieke vrouw die ik ben!
16
39%

Totaal aantal stemmen: 41

mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Lisa met een S schreef:
mireille schreef:Kunnen de amazones van hun stokpaardjes afstappen en stoppen met blijven katten ?

Volgens mij ging het draadje heeeeel ergens anders over en niet over katten, je gelijk halen en wat al dies meer zij...
Het ging over passabiliteit, en dat was toch van iemand een stokpaardje... ;-)

Groetjes,
Lisa
Goh Lisa wat fijn dat je zo lollig doet over het feit dat je moderator bent op een forum waarop iemand met de anderen een vreselijke ervaring deelt... die hoe kan het anders - zonder meer voor elke vrouw traumatisch moet zijn - en je werkelijk toestaat...dat een totaal volslagen buitenstaander er mee aan de haal gaat en er de spot mee drijft...je zou zou wat mij betreft de ogen uit je hoofd moeten schamen...!!!!!

Ik heb veel gelezen op internet...maar de reacties van Kimmy op megan's overlijden waren niet anders te beschrijven dan weerzinwekkend, en toch besluiten jullie als moderators iemand die SLOWCHAT eerder te bannen dan iemand die elke vorm van fatsoen aan haar laars lapt...

werkelijk ongelofelijk
en dan nog in de aanval durven gaan ook (naar Mila toe)
schandalig als je het mij vraagt....

Patricia die onder mijn naam...die van Dorine...die van Anna...en weet ik niet wie meer postjes plaats op het prikbord...mag blijven???
Maar joy en Ciska niet vanwege slowchat????

in wat voor wereld leef je dan?

Mina
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

mina schreef:Patricia die onder mijn naam...die van Dorine...die van Anna...en weet ik niet wie meer postjes plaats op het prikbord...mag blijven???
Maar joy en Ciska niet vanwege slowchat????
mina schreef:lols nou ja... ik vind het wel stoer van je dat je het toegeeft Patricia...
maareh...
je vertrouwen doe k niet snel meer.

liefs (gemeend overigens),
Mina
Dus je aanvaard haar excuses niet en wil dat wij haar bannen?

Lisa
Laatst gewijzigd door Lisa met een S op di mei 22, 2007 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
If all else fails, buy new shoes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Nee...
dat zeg ik niet....
ik snap alleen niet dat Patricia hier wel mag blijven posten terwijl zij zich *werkelijk* misdragen heeft...en Joy en Ciska niet...
aangezien zij niet dergelijke streken hebben geleverd...
ik ken ze bovendien en het zijn eerlijke oprechte - het niet achter hun ellebogen hebbende - mensen...
en die geven jullie een ban...
raar hoor...

Mina
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Ik respecteer Megan s keuze en weet/denk niet dat dat te maken had met wat hier gebeurde er was ook voldoende tegengas van andere forumgebruiksters waaronder ondergetekende, over haar uiterlijk ze had ook het positieve kunnen zien ik dacht dat 9 van de 10 reakties heeel postief waren namelijk

het klinkt een beetje somber maar de dood wordt een optie als de weg waar je de uitkomst niet van weet en de toekomst onzeker is en veel spot je deel kan zijn, vrienden wegvallen etc. wat een gevecht.... helemaal als je zeker weet dat er eigenlijk geen keuzes meer zijn en dan ook nog veel tegenwerking kan verwachten van andere transen die je niet 'vrouwelijk' genoeg vinden maar ik spreek voor mijzelf hoor ik weet niet wat er bij haar speelde verder

ik kan niet voor haar spreken maar ik was er kapot van hier te merken hoe onder andere Mila sprak over maatvoering (schoenmaat, lengte enz) en de onmogelijkheid van een toekomst zonder voorwerp van schande, schaamte en vernedering te worden, ik reageerde dan ook heel emotioneel. eigenlijk uiteindelijk is het hier veel erger dan in de gewone wereld

en eerlijk gezegd zie ik dat nog steed niet altijd maar ben al wel sterker
ik vind het ook niet respektvol Megan erbij te slepen, laat haar rusten
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

o ik dacht dat Joy en Ciska zelf waren weggegaan om een nieuw forum te beginnen? Nee ik vond niet dat ze beledigend waren integendeel, zijn die dan gebanned?
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

prikbord? onder mijn naam?

wat dan?

god hoe diep kan je zinken
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Dorine schreef:o ik dacht dat Joy en Ciska zelf waren weggegaan om een nieuw forum te beginnen? Nee ik vond niet dat ze beledigend waren integendeel, zijn die dan gebanned?
ja op basis van slowchat
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

mina schreef:Nee...
dat zeg ik niet....
ik snap alleen niet dat Patricia hier wel mag blijven posten terwijl zij zich *werkelijk* misdragen heeft...en Joy en Ciska niet...
aangezien zij niet dergelijke streken hebben geleverd...
ik ken ze bovendien en het zijn eerlijke oprechte - het niet achter hun ellebogen hebbende - mensen...
en die geven jullie een ban...
raar hoor...

Mina
Dus eigenlijk vond je het helemaal niet nodig dat ik achteraan ging naar wie onder jouw naam de postings had gedaan, en de persoon onder druk had gezet om zich te verontschuldigen door met een ban te dreigen, want het is geen straf waard volgens jou.

Lisa
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Patricia1979 schreef: Ja dat heb ik 1 keer gedaan ja. Had ik niet moeten doen. En heb ook excuses gemaakt. Ik heb m'n lesje wel geleerd. Wat Joy betreft was het niet 1 keer, maar die is meerdere malen gewaarschuwd en bleef gewoon doorgaan met slowchat.
1 keer? meerdere keren dacht ik of niet?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

mina schreef:
Dorine schreef:o ik dacht dat Joy en Ciska zelf waren weggegaan om een nieuw forum te beginnen? Nee ik vond niet dat ze beledigend waren integendeel, zijn die dan gebanned?
ja op basis van slowchat
Op basis van een expres provocerende en beledigend slowchat dat ook gelijk is verwijderd.

Lisa
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

als er 1 ding passable is dan is het slowchat, bij deze :evil:

en ik heb nooit excuses ontvangen, gelukkig kijk ik nooit op prikbord, want de inhoud laat zich raden

en van mij mogen ze terugkomen als ze nog willen!
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

O jaa

nou volgens mij geniet je er alleen maar van als ik wat vernietigends ga zeggen het lijkt wel ofje het erom doet

... kan je het zelf verklaren?

wil je zelf zo de aandacht die Kitty krijgt ofzo?
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Lisa met een S schreef: Dus eigenlijk vond je het helemaal niet nodig dat ik achteraan ging naar wie onder jouw naam de postings had gedaan, en de persoon onder druk had gezet om zich te verontschuldigen door met een ban te dreigen, want het is geen straf waard volgens jou.

Lisa
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit gevraagd heb om een straf...ook niet voor Patricia... ik geef enkel mijn mening...
en dat houdt dus in dat ik niet begrijp dat jullie als moderators slow chat een ergere overtreding vinden dan posten onder iemands anders naam...

ik ben van mening dat ieder wel denkend mens het met me eens is dat posten onder de naam van anderen een ergere overtreding is dan onschuldig en spontaan wat slow chat op een forum plaatsen...
hetzelfde geldt overigens voor het feit dat iemand van ons een ervaring plaatst die voor elke vrouw als zeer naar en shockerend ervaren wordt...nl...een aanranding...en jullie - de moderators...staan toe dat een volslagen onbekende deze informatie tegen een van onze forum genootjes misbruikt - weerzinwekkend als je het mij vraagt...

heb ik toen ook al gezegd...maar jullie wilde niet luisteren..
En het voorval van Kimmy en Megan durf ik al niet eens meer te noemen...
zo treurig was dat
en toch kiezen de moderators er hier blijkbaar voor te meten met verschillende maten...jullie oordeel komt op mij over als geheel subjectief en totaal gekleurd en er komt eens een dag dat dat tegen jullie zal werken....

want recht is recht en krom is krom...
onfatsoenlijk gedrag valt nooit goed te praten....en als moderator behoor je dan in te grijpen...dat is hoe ik erover denk....

en over Patricia...als ik niets had gezegd...had er voorlopig en waarschijnlijk uberhaupt niks gebeurd....
van mij mag Patricia hier blijven posten...
maar wees dan zo realistisch en laat Joy en Ciska ook weer toe - niet omdat zij dat willen - maar omdat hun overtreding veel minder ernstig was als die van bijv Patricia...

Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Patricia1979 schreef:
Dus je moet nou niet net gaan doen alsof er niets aan de hand was :roll: .
Ik doe helemaal niet alsof er niets aan de hand is, integendeel...

Ik stel dat posten onder de naam van een ander...en/of beledigende en kwetsende berichten plaatsen over het overlijden van een van onze forumgenootjes MINDER erg wordt geacht dan SLOWCHAT

hoe ver heen ben je dan inmiddels als je daar anders over denkt...
vraag ik me af...

wordt dan hoog tijd dat je Mila's realisteitszin eens ten harte gaat nemen (ook jij he Patricia, zoals je ook van haar en anderen stukjes kopieerd en net doet alsof je ze zelf geschreven hebt - meid, wanneer laat je je eigen stem eens horen denk ik dan? Ben je dan zo onzeker? )

Mijn kritiek op de toelating van het TS forum is ook verwijderd...
het maakt me werkelijk geen flikker uit hoor...
maar ik blijf het merkwaardig vinden dan je wel transjes toelaat die als man leven die beweren zich vrouw te voelen...en niet transen die willen leven als vrouw en onzeker zijn over hun identiteit...

lijkt me een geweldig toelatingsbeleid...
schreeuw...ik ben vrouw! en je bent binnen
twijfel oprecht en heb je enig realiteitszin?

oh nee dan niet...

blijf dan maar hangen tussen de travestieten...
overigens ben ik androgyn en TG, zit er totaal niet mee dat ik dan op een TS forum geweigerd wordt...het zal wel aan mij liggen dat er genoeg wel worden toegelaten die uberhaupt nooit van plan zijn het traject in te stappen...en belangrijker nog...nooit als vrouw zullen gaan leven....

ikgeef daar n beetje feedback over en ik krijg nimmer een serieus antwoord...
alleen een standaard reactie .....
weird!!!!!!!????????????

jah

Maar goed....
opbouwende kritiek is niet gewenst...
zoveel is duidelijk
toch?
daar kunnen de moderators niet mee omgaan...je zou maar eens in de *spiegel* moeten kijken he....?
Oh nee dat doen jullie niet...anders hadden jullie hem al lang (al bij zn eerste post) gebannend.

Nee de vermoedenlijke reden zijn aanval toe te staan was per slot van rekening dat de moderators het deels met hem eens waren...?? Leg mij dan eens uit, hoe moet ik het anders verklaren?

Ik vermoed dat zij het maar wat terecht vonden dat een forumgenootje zo aangevallen werd...ze had er immers zelf om gevraagd niet???

Ja toch?????
jullie acties suggerenen niets anders dan deze denkwijze...?
heel klassiek overigens hoor ! niks mis mee....

ja dat kan echt wel, anno 2007...way to go travestie.org...

gefeliciflapstaard!

:D

Mina
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

na ik baal er echt van dat ik dit geschreven heb... het heeft toch geen zin...

even een mop van tommy cooper dan maar:

During 20 years of mariage my wife always stood by my side....

.....

she had too...we only had one chair...

heheheheh

Afbeelding
Plaats reactie