Goh Lisa wat fijn dat je zo lollig doet over het feit dat je moderator bent op een forum waarop iemand met de anderen een vreselijke ervaring deelt... die hoe kan het anders - zonder meer voor elke vrouw traumatisch moet zijn - en je werkelijk toestaat...dat een totaal volslagen buitenstaander er mee aan de haal gaat en er de spot mee drijft...je zou zou wat mij betreft de ogen uit je hoofd moeten schamen...!!!!!Lisa met een S schreef:Het ging over passabiliteit, en dat was toch van iemand een stokpaardje...mireille schreef:Kunnen de amazones van hun stokpaardjes afstappen en stoppen met blijven katten ?
Volgens mij ging het draadje heeeeel ergens anders over en niet over katten, je gelijk halen en wat al dies meer zij...
Groetjes,
Lisa
Ik heb veel gelezen op internet...maar de reacties van Kimmy op megan's overlijden waren niet anders te beschrijven dan weerzinwekkend, en toch besluiten jullie als moderators iemand die SLOWCHAT eerder te bannen dan iemand die elke vorm van fatsoen aan haar laars lapt...
werkelijk ongelofelijk
en dan nog in de aanval durven gaan ook (naar Mila toe)
schandalig als je het mij vraagt....
Patricia die onder mijn naam...die van Dorine...die van Anna...en weet ik niet wie meer postjes plaats op het prikbord...mag blijven???
Maar joy en Ciska niet vanwege slowchat????
in wat voor wereld leef je dan?
Mina