tis maar wat je gelooft, ik ben iig van plan mijn vleugeltjes mee te nemen,gaat ook gebeurenFrederique_ schreef:@Morbide: ik snap de redernatie niet zo goed... Alleen onze ziel komt toch aan bij de hemelpoort? Waarom zou men dan een tweede lichamelijke SRS willen uitvoeren?!
Groetjes,
Frederique
Moet Morbide god worden?
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik noem het Wacken. Mijn hiernamaals wordt een grote camping, met in het midden een aantal podia en als de zooi dan saai wordt in de hemel dan kun je altijd een tentje komen opzetten. Je maagdelijkheid kun je er prima kwijt. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Je moet een beetje lol kunnen hebben en de luide muziek kunnen waarderen. Meer niet. Over de huur worden we het wel eens.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- mireille
- Eredivisie
Zit dat trouwens ook daar ergens in het VU, een balie voor mensen die God willen worden... Deity Reassignment Surgery...
Bedacht ik me zo net. intake, psychen die kijken of je wel geschikt bent om God te worden enzo... nog een keer door die malle molen ?
of klop je ergens anders aan, geheim adresje...
Bedacht ik me zo net. intake, psychen die kijken of je wel geschikt bent om God te worden enzo... nog een keer door die malle molen ?
of klop je ergens anders aan, geheim adresje...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Wacken is geen werkwoord. Op youtube staat wel een beknopte handleiding hoe je Wacken doet. Misschien heb je daar wat aan.lindaR schreef:en hoe zit het met het wacken.
I wack him, you wack him.
I was wacked.
toch een soort opdracht tot, of niet?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Was daar ook niet een-of-andere school voor?mireille schreef:Zit dat trouwens ook daar ergens in het VU, een balie voor mensen die God willen worden... Deity Reassignment Surgery...
Ik ben erg nieuwsgierig wat voor cijfer Morbide had op God-vaardigheid
Het cijfer op vleit zal zeker hoog geweest zijn, gezien het aantal berichten dat ze hier in korte tijd schrijft
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Het zal je verbazen Frederique. Bij beroepskeuze-testen scoorden beroepen in de geestelijke verzorging altijd erg hoog. Toen ik in het kader van reïntegratie tijdens mijn transitie door het UWV gedwongen werd deel te nemen aan een psychotechnisch arbeidsonderzoek (IQ test, beroepskeuze test en een psychologische doorlichting) rolde imam er als nummer 1 uit (geen grap). Predikant stond ergens tussen 10 en 20. Dat heeft de psych en mij toen nog erg verbaasd. Na een lange dag vol testen leverde de psycholoog veertien dagen later een vlijmscherp rapport over me af waarin ik als typische underachiever werd weggezet.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Zit jij de filmpjes wel te kijken, Linda? Enneh, zit je over de hemel ook vragen te stellen in de trant van hoe moet ik hemelen?
Ik heers niet. Wacken heerst!
Ik heers niet. Wacken heerst!
Ik heb wat filmpjes bekeken, moest wel, anders miste ik het verhaal.
Veel immortal, en hell etc, denk ik toch dat dat wacken gebiedje een soort Ossetië is van de hel. het ligt in de buurt, maar is niet helemaal zelfstandig. En de Kiss look alikes vond ik een beetje zielig (en onverstaanbaar). Saxon ken ik nog van vroeger (wat klikt dat).
Nah, dat tentje komt wel goed, ik kan er een ewigheid over doen om eens langs te komen.
Veel immortal, en hell etc, denk ik toch dat dat wacken gebiedje een soort Ossetië is van de hel. het ligt in de buurt, maar is niet helemaal zelfstandig. En de Kiss look alikes vond ik een beetje zielig (en onverstaanbaar). Saxon ken ik nog van vroeger (wat klikt dat).
Nah, dat tentje komt wel goed, ik kan er een ewigheid over doen om eens langs te komen.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
@Morbide: Ja, je blijft me wel verbazen. Je bent inderdaad -veel- veelzijdiger dan ik dacht...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Eredivisie