Moet Morbide god worden?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Nou?

Ja, dat die vieze zuurpruim eindelijk de lange baard mag krijgen die ze verdient
3
14%
Ja, want *fap fap fap*
0
Geen stemmen
Ja, want Morbide is Alfa en Omega, almachtig en alwetend
5
23%
Nee, Morbide is ook maar een mens
5
23%
NEE! Nee nee en nog eens NEE!
3
14%
Nee, Morbide moet ophouden met op mijn baantje te azen
5
23%
Je(e)zus!
1
5%

Totaal aantal stemmen: 22

Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Frederique_ schreef:@Morbide: ik snap de redernatie niet zo goed... Alleen onze ziel komt toch aan bij de hemelpoort? Waarom zou men dan een tweede lichamelijke SRS willen uitvoeren?!

Groetjes,

Frederique
tis maar wat je gelooft, ik ben iig van plan mijn vleugeltjes mee te nemen,gaat ook gebeuren ;)
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Nu kan Morbide dat toch helemaal voor haarzelf inrichten!
Misschien krijg je wel een aantal maagden toegewezen, Nu is dat allemaal te bepalen door Morbide. Hoe ga je dit walhalla noemen Morbide?
:D
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik noem het Wacken. Mijn hiernamaals wordt een grote camping, met in het midden een aantal podia en als de zooi dan saai wordt in de hemel dan kun je altijd een tentje komen opzetten. Je maagdelijkheid kun je er prima kwijt. =P
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

moet je iemand gewacked hebben of moet je gewacked zijn om daar toegelaten te worden? Zijn er ook tentjes te huur, als het goed is heb ik goud zat om wat te huren. :D
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Je moet een beetje lol kunnen hebben en de luide muziek kunnen waarderen. Meer niet. Over de huur worden we het wel eens. ;)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

en hoe zit het met het wacken.
I wack him, you wack him.
I was wacked.

toch een soort opdracht tot, of niet?
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Zit dat trouwens ook daar ergens in het VU, een balie voor mensen die God willen worden... Deity Reassignment Surgery...

Bedacht ik me zo net. intake, psychen die kijken of je wel geschikt bent om God te worden enzo... :roll: nog een keer door die malle molen ?

of klop je ergens anders aan, geheim adresje...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

lindaR schreef:en hoe zit het met het wacken.
I wack him, you wack him.
I was wacked.

toch een soort opdracht tot, of niet?
Wacken is geen werkwoord. Op youtube staat wel een beknopte handleiding hoe je Wacken doet. Misschien heb je daar wat aan.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

mireille schreef:Zit dat trouwens ook daar ergens in het VU, een balie voor mensen die God willen worden... Deity Reassignment Surgery...

Bedacht ik me zo net. intake, psychen die kijken of je wel geschikt bent om God te worden enzo... :roll: nog een keer door die malle molen ?
Was daar ook niet een-of-andere school voor?

Ik ben erg nieuwsgierig wat voor cijfer Morbide had op God-vaardigheid :wink:
Het cijfer op vleit zal zeker hoog geweest zijn, gezien het aantal berichten dat ze hier in korte tijd schrijft :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Het zal je verbazen Frederique. Bij beroepskeuze-testen scoorden beroepen in de geestelijke verzorging altijd erg hoog. Toen ik in het kader van reïntegratie tijdens mijn transitie door het UWV gedwongen werd deel te nemen aan een psychotechnisch arbeidsonderzoek (IQ test, beroepskeuze test en een psychologische doorlichting) rolde imam er als nummer 1 uit (geen grap). Predikant stond ergens tussen 10 en 20. Dat heeft de psych en mij toen nog erg verbaasd. Na een lange dag vol testen leverde de psycholoog veertien dagen later een vlijmscherp rapport over me af waarin ik als typische underachiever werd weggezet.
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Engelsen denken daar heel anders over, dan is het wel degelijk een werkwoord. Of de Amerikanen, of beide, dat weet ik niet precies.

Ben je dan trouwens ook alleenheerser?
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Zit jij de filmpjes wel te kijken, Linda? Enneh, zit je over de hemel ook vragen te stellen in de trant van hoe moet ik hemelen?

Ik heers niet. Wacken heerst!
lindaR
ForumFan

Bericht door lindaR »

Ik heb wat filmpjes bekeken, moest wel, :D anders miste ik het verhaal.
Veel immortal, en hell etc, denk ik toch dat dat wacken gebiedje een soort Ossetië is van de hel. het ligt in de buurt, maar is niet helemaal zelfstandig. En de Kiss look alikes vond ik een beetje zielig (en onverstaanbaar). Saxon ken ik nog van vroeger (wat klikt dat).

Nah, dat tentje komt wel goed, ik kan er een ewigheid over doen om eens langs te komen. :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

@Morbide: Ja, je blijft me wel verbazen. Je bent inderdaad -veel- veelzijdiger dan ik dacht...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Hmm, ik dacht aan Frederique voor die rol ....

Het is theoretisch één van de weinige opties .....voor Morbide is het eigenlijk al te laat.
Plaats reactie